sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Tratament contra racelii - schi prin hartoape

De o luna de zile ma lupt cu o raceala rebela care nu vrea sa plece. In final n-am mai rabdat si am zis, ori eu ori ea. Ca de obicei conspiratia o fac impreuna cu Mr.F, decizia finala a fost - urcus o ora jumatate, coborarea jumatate de ora.

Am prins o dimineata superba cu un soare molcom, nici prea cald, nici prea frig. Cristalele de zapada erau interesant de mari si sclipeau placut ochiului. Din pacate prima incercare de fotografiere s-a lasat cu un "batery empty", am incercat cu telefonul din dotare cateva poze in schimb.

Sa revenim la fotografii , actiunea se intampla deasupra unui satuc pe valea Ampoiului.


Deci , cristalele de zapada + subsemnatul.


Mr. F, misterios ca de obicei.


Al treilea personaj - soarele cu dinti de sfarsit de ianuarie.


Fundal : valea Ampoiului strajuita de o coliba mocaneasca autentica .


Valea Ampoiului spre Alba Iulia.

Daca la inceput coborarea a fost placuta, mai jos s-a lasat cu tavaleli prin razoare si imbratisari dragastoase ale copacilor. Avand in vedere ca pana acum am schiat doar pe piste amenajate, cred ca m-am descurcat binisor. Cel mai placut a fost sa facem viraje prin livezile si curtile gospodariilor de pe deal. Ideea este de a deschide portita de lemn, blocata doar cu o sarma si a o inchide inapoi, fiind gata de urmatorul sector de pista. Am scapat doar hauliti de cateva potai destul de plictisite.

Tura s-a terminat leoarca de sudoare si cu promisiunea solemna ca vom reveni pe trasee si mai dure - dar fara schiuri :).

PS: raceala a pierdut competitia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu