sâmbătă, 5 martie 2011

Rutina si foame

Avand in vedere soarele primavaratic cat si prognoza de ninsoare pentru a doua zi :(, am decis sa ignor cu desavarsire tot ce aveam programat pe dupa amiaza si am plecat la pedalat. Dupa ce am vizitat copacii pe de Custozza care erau inca in picioare, am coborat "jos in oras" ca sa ies spre Seusa - Ciugud. Ca de obicei, am ales scurtatura cea mai noroioasa posibila. Surpriza emisiunii a constat in faptul ca niste nenorociti au furat plasa de la parapetul pasarelei peste Mures, de la Seusa. Doar cate 10 metri de la fiecare capat. Probabil n-au putut cara mai mult... infometati fiind..
     Prin sate, se simtea un miros imbietor de gratare la fiecare kilometru. Drept sa spun, mi s-au cam taiat picioarele de foame... poate de-aia au furat plasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu